poniedziałek, 21 maja 2012

a może ktoś Cię ukradł jak z kalendarza kartki?

Cześć . Jak wam miną dzień ? Bo mi wyjątkowo szybko. Kiedy wracałam do domu było tak niewyobrażalnie duszno, że po prostu lało się ze mnie. Miałam wczoraj zacząć "Wichrowe Wzgórza" , ale kiedy zobaczyłam czcionkę to zwątpiłam. Jak rozpoczęłam to po kilku minutach przed oczami tańczyły mi małe mróweczki. Zaczęłam czytać II tom Błękitnokrwistych. 15 czerwca razem z Agą i Faith jedziemy do Krakowa. Może jest ktoś właśnie z okolic? Są jakieś miejsca gdzie by można było posiedzieć i odpocząć w cieniu ? Najlepiej gdzieś nieopodal stacji kolejowej po jedziemy pociągiem :) A i żeby nie było wątpliwości. Wszystkie blogi jakie dotychczas obserwowałam obserwuję prywatnie , ale widzę , że czas zacząć publicznie bo z tego są same kłopoty :)



                                                                                                       Pozdrawiam :)