niedziela, 20 maja 2012

życie, widzę je jak krótkie flesze ,zbyt szybko mijam je, zbyt szybko mijam każdy dzień. Uciekają mi ,te fotografie chwil i biegnę po nie, biegnę do nich ,chce zatrzymać ten czas.

Cześć Wam :) Jaka śliczna niedziela ! Aż żal z domu nie wychodzić !;]  Mam nadzieje, że ten tydzień będzie tak samo słoneczny, bo ta pogoda mnie dobija ! -,- Huhuu żyję tylko wakacjami , a najbardziej lipcem *.*
Zdecydowałam, że do 27lipca nie maluje paznokci nawet na bezbarwny. Już mam takie pocharatane że masakra. Faith♥ ma świetne paznokcie. chciałabym doprowadzić je do takiej długości. No może troszkę krótsze. Znacie jakąś dobrą odżywkę na odbudowę płytki paznokcia i przyspieszenie wzrostu ? Tylko jakąś taką sprawdzoną , bo nie lubię kupować w ciemno. Zaraz idę czytać "Wichrowe Wzgórza" i jeszcze muszę się pouczyć z biologii na wtorek bo nie wyrobię;/ .



Ja jebie . jak ja żałuje że scięłam kłakensy -,- 

Macie  może propozycję gdzie znajdę takie zdjęcia znad morza?