sobota, 9 czerwca 2012

- Czemu się tak uśmiechasz? - Bo mam do tego powód :) - Jaki ? - Zaczyna się na 'T', a kończy na 'Y

Poszukuję osoby, która potrafiłaby zrobić ciekawy nagłówek. Piszcie w komentarzach c:

____________________________________________________
Lub jakieś namiary do takiej osoby. Moj nagłówek już mi się znudził, a nie jest on taki jaki bym chciała. M chyba też wolałaby jakiś nowy.

Hm.... Co mam pisać o dzisiejszym dniu. Przypadek czy Przeznaczenie ? Rozmawiałam już o tym wszystkim z Basią i doszłam do wniosku, że to wszystko dzieje się przez przypadek. Wszystko. 


' I nagle w moim życiu pojawił się ktoś,
do kogo chcę mówić te najważniejsze słowa,
z kim chcę być najbliżej jak się tylko da,
dla kogo mogę zostawić wszystko co miałam,
byle by był. '



Tak. No właśnie.


Debile, też tak chcę :3
Dzisiaj chyba nie zasnę...