środa, 29 sierpnia 2012

DROGIE BLOGERKI... POTRZEBUJĘ RADY !

To będzie taka dziwna notka, taka na poważnie, ale potrzebuję waszego wsparcia, rady. Czy wasze otoczenie wie o waszym blogu, czyta go ? Już od dawna męczy mnie uważanie komu daję adres, ponieważ nie wiem dlaczego, ale nie chcę aby miał go ktoś z innych znajomych, prócz garstki ludzi, których znam. Nie wiem dlaczego. Może po prostu nie chcę, aby ktoś czytał o mojej codzienności, a później mijał mnie na ulicy z dziwnym wzrokiem. Czy wy też tak macie ? Dzisiejszy prezent jaki dostałam od Magdy, Sabiny, Basi był dla mnie wielkim zaskoczeniem. Oczywiście dziękuję wam za to dziewczyny <3 Teraz wiem, że nie usunę tego bloga, chociażby nie wiem co. Wiem także, że wkrótce dowie się o nim cały świat. Przepraszam, że zdjęcie jest nie obrócone, ale nie dało się.



Teraz coś z zupełnie innej beczki, nie na temat. Otóż... S, M, B to wielkie fanki żużlu. Dodawały tutaj kiedyś chyba notkę, więc postanowiłam stworzyć dla nich stronę, gdzie będą dodawały swoje zdjęcia i za pewne psychiczne przemyślenia. Wybaczcie, jeśli czytając tą stronę dostaniecie psychicznego urazu mózgu.