środa, 19 września 2012

dziękuję,że potrafisz to wszystko znieść i nadal trwasz tuż obok mnie.

Piszę tą notkę tak na szybko, ponieważ za chwilę idę na stadion. Na początku chcę podziękować Dawidowi za zrobienie nagłówka. Jesteś wielki :* Wszak dodałeś jedno z moich najbardziej debilnych zdjęć, ale nagłówek i tak jest zajebisty. Dzięki, dzięki, dzięki <3
Pewnie niektórzy z was zauważyli, że nie można dodać komentarza. Nie wiem czy to przywrócę, czy nie, ale denerwuje mnie jeśli na napisanie czegoś poświęcam swój czas, a wy piszecie mi komentarze typu : Fajne zdjęcie, obserwuję i liczę na to samo. Skoro zamierzasz obserwować to obserwuj i czytaj, będzie mi niezmiernie miło, ale blog jest chyba bo to, aby go pisać, a nie zyskiwać liczbę obserwatorów, czy komentarzy. Może ja nie mam tylu czytelników co ankyl, ale mam tam jakieś swoje wąskie grono, kilka przyjaciół, ludzi ze szkoły, których czasami interesuje to co tutaj pisze i za to jestem im wdzięczna.