wtorek, 4 września 2012

ROZDANIE :)

Długo się nad tym zastanawiałam i żeby poprawić wam humor przed całą masą nauki. Zapraszam was wszystkich na małe rozdanie. Dziekuję Madzi za to, że udostępniła mi swojego laptopa. Dzięki nawiązaniu współpracy z azjatyckim sklepem, dostałam kurtkę jeansową, która jest na mnie trochę za duża. Postanowiłam tego nie marnować więc wystawiam ją na blogowy los ! Identyczna jest w Zarze, za 200 zł. !

Regulamin :
1. Być publicznym obserwatorem bloga.
2. Dodać banner z rozdaniem w pasku bocznym, a także pod notką (nie wymagam osobnej notki :)
3. Polubić stronę : KLIK 
4. Podać swojego maila. (Osoby nie prowadzące bloga robią to obowiązkowo)

ROZDANIE ODBĘDZIE SIĘ JEŚLI ZGŁOSI SIĘ MIN. 25 OSÓB. JEŚLI UCZESTNIKÓW BĘDZIE MIN. 80 DO ROZDANIA DORZUCAM NIESPODZIANKĘ.

Formularz zgłoszenia:
1. Obserwuję jako :
2. Baner i notka : Link
3. Lajkuję stronę jako : ( Imię i pierwsza litera nazwiska)
4. Mój e-mail :