poniedziałek, 3 września 2012

499.# Zepsuty komputer.

Nie wiem jak długo to potrwa, mam nadzieję, że nie tak długo, ale mój komputer w domu niestety odmawia mi posłuszeństwa i za nic w świecie się nie włączy. Nie wiem co znowu naściągałam, ale jak wszystko będzie dobrze to będę dodawać regularne notki. Na razie jestem gdzie indziej i piszę z laptopa.
___________________________________________________________
Jak wam minął pierwszy dzień szkoły ? A jaki macie plan lekcji ? U mnie nie jest aż taki zły, gorszy był wtorek w tamtym roku (Geografia,Biologia, Historia pod rząd...) tyle, że w tym roku mam angielski przez trzy dni pod rząd co no trochę mi przeszkadza. Jutro mam chemię, matematykę, polski. Nie jest źle.







No i zapraszam na rozdanie do :  http://fruuuuciak.blogspot.com/2012/08/moje-pierwsze-rozdanie.html