sobota, 1 września 2012

Tęsknota, podobnie, jak każda inna choroba wymaga czasu, by się przełamać i zniknąć.

Po jutrze rozpoczęcie roku szkolnego... Cieszycie się ? Bo ja zdecydowanie NIE ! Dzisiaj jakoś źle się czuję, nie wiem dlaczego. Strasznie boli mnie głowa, chyba łapie mnie jakaś choroba, przeziębienie. Nie wiem. Pozdrawiam wszystkich znajomych czytających tą notkę.  Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie mam weny na notki... Skończyłam pisać kolejny pamiętnik. Kupiłam go na początku wakacji, myślałam, że będę miała go gdzieś do października, ale przed wczoraj napisałam w nim Epilog. Obecnie zaczynam nowy. Rozdział 203. Sama jestem pod wrażeniem jak szybko wypisałam tamten. Można go nazwać : Holiday Story. Był ze mną wszędzie. Na obozie, na plaży, na wycieczkach, w Rzeszowie, w Millenium. Wszędzie !

 Takie tam, wakacyjne <3 
Będę tęsknić za tym latem <3