poniedziałek, 15 października 2012

#. Odpowiedzi.

Nie poszłam dzisiaj do szkoły i teraz właśnie siedzę na laptopie u babci. Przez cały czas piszę esy z agą, która na bieżąco zdaje mi relacje tego co dzieje się w szkole. Czuję się już o wiele lepiej, kaszel nadal mam, ale przynajmniej nie boli mnie już tak strasznie gardło. No... Nazbierało się już troszeczkę pytań, nie jest ich dużo, ale na nie odpowiem :

1. Jakiej rasy jest twój pies ?

Tybetańska rasa shih -tzu

2. Opowiedz coś o swoich włosach, tzn długość, kolor, ile razy farbowałaś.

Moje włosy to jedno wielkie siano. Nie są ani proste, ani kręcone. Często je prostuję, ba, chyba codziennie. Rzadko kiedy kręce, lepiej czuję się w prostych. Co do długości... Hmm... Są całkiem długie, cóż do pasa jeszcze trochę im brakuję, ale jak skupię się na zapuszczaniu to będę miała. Kolor ? Brąz, ciemny blond. Różnie mi mówią. Nie farbowałam nigdy włosów prawdziwą farbą. Na wakacjach trzy razy szamponetką + raz pianką koloryzującą... Z której wyszły mi ZIELONE WŁOSY ! Nie byłam z tego zadowolona. Gdzie nie gdzie po światło jeszcze widać na nich lekką rudą poświatę.

3. Ulubiony piosenki/książka/zespół.

Słucham różnych gatunków muzycznych, w sumie zależy od nastroju. Najbardziej chyba hip-hopu i rapu. Nie mam ulubionego zespołu, wśród wykonawców wyróżniam Pih'a, Pezet'a, Chadę. A co do książki to podobnie. Nie mam swojej ulubionej, czytam ich tak dużo, że nie ma czasu na wyróżnienia.

4. Czym dla ciebie jest nauka?

Nauka to dla mnie walka i stres. Oczywiście ja nie lubię się uczyć, niestety muszę. Walką jest dla mnie dlatego, ponieważ czasami pięć minut przed tą jakąś kartkówką, na którą nic wcześniej się nie uczyłam próbuję wkuwać coś przynajmniej na jakieś marne dwa. Stresem jest dla mnie dlatego, że nauczyciele ostatnio szukają byle pretekstu, żeby wpisywać jedynki. Brak atlasu, ćwiczeń, zadania domowego... I jeszcze nie można tego poprawić.

5. Masz chłopaka ?

Nie.

6. Podążasz za modą ? Ulubiony ciuch ? Dodatek ?

Generalnie raczej nie. Tzn, kupuję w galeriach wszystko z najnowszych kolekcji, czasami kupuję Avanti skąd biorą mi się pomysły skąd kupić, ale kupuję to co mi się podoba nie patrząc na to, czy jest na okładkach czasopism modowych. Ulubiony ciuch ? Muszę trochę pomyśleć... Na pewno mój wiosenno/jesienny szafirowy płaszczyk plus do tego brązowy sweter, który sobie ostatnio kupiłam. Dodatek ? Raczej czarna bandana, którą również aktualnie mam na sobie.

7. Gdzie chciałabyś mieć kolczyk ?

W wardze, ale to na pewno odległa przyszłość.

8. Do jakiego liceum się wybierasz ?

Jeszcze nie wiem, od podstawówki marzę o VI LO, ale teraz miesza mi się to również z III LO

9.  Co dokładnie chcesz robić w przyszłości ?

Moja bujna wyobraźnia ułożyła mi niecne plany :
a) Zostanę fizjoterapeutką i wyjadę do Paryża.
b) Zostanę dziennikarką.
To są moje dwa największe marzenia ^^

10. Jak uwielbiasz spędzać czas ?

Wolny czas, najczęściej weekendy i dni wolne od szkoły uwielbiam spędzać z Agą, Magdą, Basią, Sabiną, Madzią, Gabrysią i Dominiką. Są to osoby, które (jeszcze) znoszę ;)

11. Najlepsza przyjaciółka.

Aga. Chodzimy razem do klasy, chociaż się kiedyś nienawidziłyśmy. Aga, jeśli to czytasz pozdrawiam cię !;*

12. Najlepszy i najgorszy przedmiot :

Najlepszy :
1. Historia.
2. WOS.
3. Geografia
(Przedmioty uwzględniam pod względem materiału jakiego się uczę, ciekawostek, a nie pod względem trudności czy nauczycieli )

Najgorsze :
1. Matematyka.
2. Fizyka.
3. WF

13. Typ wymarzonego chłopaka :
Omomomomom *.* Już istnieje mój wymarzony chłopak (Dziewczyny, wy wiecie o kogo chodzi). Generalnie, są trzy typy chłopaków : skejci, dresy i ci normalni. Ja preferuję skejtów no i normalnych. Nie będę się rozpisywać o moim wymarzonym chłopaku, spotkam tego jedynego to napiszę jaki jest.

Dziękuję za uwagę !