sobota, 13 października 2012

#.Chora again, piątkowe zakupy. PYTANIA

W końcu oddali mi mój komputer ! Miałam już dosyć laptopa. Wczoraj byłam z mamą, bratem i Basią w Millenium. Kupiłam sobie w końcu moje buty, nie są to te, o których pisałam, ani te, które dodawałam, chociaż one akurat były. Jutro dodam zdjęcia. Prócz tego kupiłam sobie jeszcze do nich taki super długi brązowy sweter. Zdjęcia jutro. Znowu jestem chora... Wczoraj czułam się świetnie, a dzisiaj nie mogłam się podnieść z łóżka. No, ale nic. Ledwo co mówię, a i tak mnie nikt prawie nie słyszy.
A co do końcowego słowa tematu, kiedyś już zorganizowałam tag z pytaniami, jednak z powodu komputera przerwałam blogowanie, ale znowu odnawiam tą notkę. Tak więc w komentarzach zostawcie pytania, na które odpowiem, gdy będzie ich sporo.