poniedziałek, 8 października 2012

#. Zakupy.

Wczoraj miałam jechać do babci, jednak pojechałam z mamą na zakupy. Moim celem były buty. Początkowo chciałam workery takie wysokie, lub w pól łydki, coś takiego jak wam kiedyś pokazywałam. Żadne mi nie pasowały, jedynie w Housie, ale strasznie mi odstawały. W CCC natknęłam się na buty, w których po prostu się zakochałam ! Byly czerwone, ale po znalezieniu na stronie czarnych chyba kupię czarne. Byłam w każdej galerii, gdzie był sklep CCC i nigdzie nie mogłam znaleźć swojego numeru... Denerwuje mnie także to, że w jednym sklepie butów, które nie są na obcasie są jakieś 3-4 pary. Mówię tutaj oczywiście o workerach lub botkach. Może i mam prawie 15 lat, ale na obcasach chyba bym się zabiła.

Może w tym tygodniu przywiozą dostawę i uda mi się je kupić *.*
Co o nich sądzicie ? Ma je ktoś ?