sobota, 2 marca 2013

#. Moje szesnaste urodziny.

Witajcie. Wow, no w końcu się doczekałam. Jutro kończę szesnaście  lat! Moje dwie mini imprezy były wczoraj i dziś. Wszystko było cudowne, tak jak miało być, a prezenty są mega! W sumie moje plany co do urodzin zmieniały się co pięć minut, ale dzisiaj dziewczyny zaskoczyly mnie, ponieważ przyszły z prezentami, a miało ich nie być. To było coś w stylu - przyjęcie niespodzianki. Zdjęć jest pełno, ale ma je Dominika, która niestety wyjechała na weekend do Krynicy. Pokażę wam więc tylko jedno, taki jakby outfit, ponieważ nie mam reszty zdjęc, a nie wiem czy dziewczyny mają ochotę abym opublikowała te z nimi.
                                                Bluzka - Bershka|Legginsy - NN

A to część prezentów. Nie zdążyłam zrobić zdjęcia prezentu od Gabrysiu, ale ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. A oto prezent, który zrobiły mi MSBD, ale musiałabym zmienić adres bloga, gdybyście zobaczyli zawartość tego co jest w środku. Jest to alfabet gupoty- segregator ze wszystkimi moimi przygłupiastymi zdjęciami, a uwierzcie, że trzy czwarte mojego życia to robienie sobie głupich zdjęć.