sobota, 23 lutego 2013

#. Koniec ferii.


http://www.youtube.com/watch?v=yQGjmxdNx9c&autoplej=0&kolorek=123456&typek=4
'' Ja pierdole czemu mi to robisz kiedy Kocham Cię,
Przez Ciebie będę pił alkohol wykończy mnie! ''


Dzisiejszą sobotę spędziłam z Agą w Galerii Rzeszów. Pojechałyśmy w sumie bez żadnego celu, ale jak zwykle było fajnie. Siedziałyśmy sobie w Mc Donald's i pilyśmy latte. Oprócz tego dużo czasu spędziłyśmy w empiku i w Matrasie.
Kupiłam sobie fajne pudełko, ale niestety zdjęcie nie chce mi się załadować. Po urodzinach mam zamiar zmienić trochę sciany swojego pokoju, to znaczy zrobić jakiś napis.
Ferie niestety dobiegają końca. Ostatni weekend i Back to school. Na pewno będę miała trochę mniej czasu na blogowanie, bo na powitanie na pewno dowalą nam milionami kartkówek i sprawdzianami. Mam nadzieję, że jakoś przebrnę przez to wszystko i  w końcu uda mi się napisać sensowniejszy post.