poniedziałek, 18 lutego 2013

#. Zakupy.

Ostatnio byłam na zakupach i nie zdążyłam wam pokazać moich zdobyczy. Nie wszystko jest kupione w tym samym czasie, legginsy w norwerskie wzory kupiłam dopiero wczoraj, w sklepie, gdzie zwykle kupuję tylko długopisy, ale jak je zobaczyłam to nie mogłam się im oprzeć. Bluzka też jest bardzo fajna, ponieważ jest szeroka i ma taki złoty zamek z tyłu, nie wiem cz dokładnie widać go na zdjęciu.
                                                                                         Płaszczyk - Pull&Bear
                                                                   Czapka - allegro
                                                                   Legginsy - NN
                                                                   Bluzka - Bershka

Wczoraj jeszcze byłam w Galerii Rzeszów. Ogólnie byłam na zakupach, ale nic mi się nie spodobało oprócz sukienki w H&M. Nigdy chyba nie kupowałam żadnej sukienki, oprócz na jakieś wesela czy komers. Ta wyjątkowo mi się spodobało, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia!

                                                               sukienka - H&M

Ostatnio byłam u Madzi, spodobały mi się jej okulary. Jeśli moja wada się powiększy to chyba też kiedyś będę musiała je nosić. Nigdy nie miałam zamiłowania do okularów, ale te wyjątkowo przypadły mi do gustu