wtorek, 23 kwietnia 2013

NEW IN : Sinsay, Cubus, Tally Wejl, H&M

Nie mogłam się doczekać kiedy w końcu będę mogła napisać jakiś post o letnich zakupach! Chociaż może to i nie są aż takie mega letnie, ale spodenki, takie bluzki to wiadomo, że powiewa latem. Ogólnie to teraz prawie nie ma mnie w domu. Zaczęłam biegać z dziewczynami, a jak nie biegamy to rolki. To świetny sposób nie tylko na schudnięcie, ale także na poprawienie swojej sprawności fizycznej, ale nie tego dotyczy post. Zakupy, zakupy. Kocham je! Dzisiaj byłam w Rzeszowie z Magdą, miałyśmy się wybrać na spotkanie autorskie pani Beaty Andrzejczuk, ale nie trafiłyśmy do dobrej biblioteki i zwątpiłyśmy, ale za to spędziłyśmy świetny czas na mierzeniu sukienek na komers! W końcu mam ta jedyną, ale na razie nic wam nie pokażę.
Tymczasem moje ostatnie zdobycze :
okulary - sinsay

                                               bluzka w paski - cubus / bluzki - tally wejl
szorty jeansowe - Japonia (zamawiane przez neta) / szorty czerwone - H&M
Te szorty mam już chwilę, ale nie pokazywałam ich tutaj.

Lewy lakier - Lemax / Niebieski - NN

                                                             Balerinki - NN



POSZUKUJĘ GRAFIKA, KTÓRY Z CHĘCIĄ ZROBIŁBY MI SZABLON I NAGŁÓWEK, KONTAKT - DIAMENTOWYVLOG@GMAIL.COM