piątek, 3 maja 2013

#. Witam maj!


 Nie wiem dlaczego, ale ostatnio nie miałam żadnej weny żeby tutaj wchodzić i coś napisać. Nie mam nawet ochoty na zdjęcia, co u mnie jest dziwne. Przed momentem była burza, potężna burza. Bylo ciemno, a za moment rozjaśniło się jakby był ranek i nic się nie wydarzyło. O dziwo, kocham taką pogodę. 
Zdjęcie jakoś sprzed miesiąca, ale nie zdązyłam go opublikować. Miałam ochotę na jakąś fajną wycieczkę klasową w tym roku, jakas dwudniowa oczywiście do jakiegoś ciekawego miasta, na przykład do Stolicy. No, ale oczywiście nic nie wypaliło, zamiast tego, mamy jakąś wycieczkę w góry z pierwszą gimnazjum i szóstą. Nienawidzę gór, dlatego wolę posiedzieć w domu i zaoszczędzić sobie te pieniądze na jakieś własne wydatki. 
Nigdy wcześniej nie widziałam tego zdjęcia! Nie wiem nawet czy jest z tego roku :O