piątek, 7 czerwca 2013

#. Koniec roku za pasem!

Niecałe dwa tygodnie i w końcu upragnione wakacje. Nie mam pojęcia kiedy ten zas tak szybko zleciał. Dopiero byl październik, styczeń, a teraz nagle obudziłam się i nagle... Czerwiec. Nie mam w tym roku ogólnie jakiejś wycieczki klasowej, ale trafiło mi się pełno wyjazdów, wiele tańszych niż jakaś wycieczka dwudniowa. Oprócz wakacji. Wakacje! Gdzie jedziecie? Ja kolejny raz po wielu zmianach wybieram się nad polskie morze.
Co więc będę robiła przez najbliżse tygodnie? Oto wyjazdy: i ciekawe wydarzenia:
                                         12 czerwiec - Całodniowy Poligon w ropczycach (Strzelec)
                                         14 czerwiec - Noc filmowa dla Podstawówki
                                         19 czerwiec - wycieczka w Bieszczady ze szkoły
                                         20 czerwiec - KOMERS
                                         21 czerwiec - Noc filmowa dla gimnazjalistów
                                         29 lipiec-9 sierpień - Obóz nad morzem
                                         17/18/19 sierpnia - Lwów (Strzelec)
W międzyczasie jeszcze czekają mnie inne wyjazdy z rodzicami. Niech te wszystkie wydarzenia już nadchodzą! Mam dla was zdjęcia, stare, ale mam!