sobota, 1 czerwca 2013

#. Mix on instagram.

Dziękuję PENNY za wykonanie świetnego wyglądu ! Jak wam mija długi weekend? U mnie jest świetnie, cały czas coś się dzieje i nie ma dnia ani chwili, w której bym się nudziła. Dużo też dzieje się w Srzelcu, pilnowaliśmy ruchu na koncercie itd. Nie zapomnę tego dnia do końca życia, było super! Ale nie piszę do was by opowiadać wam po kropce co robię przez wolne dni. Dzś chcę wam pokazać mix zdjęć z instagram. Na blogach często widzę takie posty i już chyba czas abym zrobiła podobny!


                                                               MÓJ INSTAGRAM

1. Podstawa zakupów - przystanek w Mc'Donaldzie
2. Strzelec - 20 lecie Jedostki- w oczekiwaniu na zbiórkę.
3. Making Off - Projekt Edukacyjny
4. Mój brzuch (nie wciągam) - Maj
5. W drodze na imprezę urodzinową Sabiny
6. Moje nogi.
7. W dordze powrotnej ze Strzelca w mega upalny dzień.
8. Poszukiwanie sukienki na komers z Magdą.
9. Mój brzuch - grudzień.
10. Przymierzalnia w Orsay.