niedziela, 11 sierpnia 2013

New In / Lazy time

W końcu trochę się ochłodziło, chociaż trochę. Miałam zamiar się dzisiaj trochę poopalać, ale muszę jechać z rodzicami do ciotki. Ogólnie przez ten tydzień nie było nudno. Jak było gorąco - siedziałam w domu, ale już w czwartek pojechałyśmy z dziewczynami na ''Obecność''. Pierwszy raz byłam w kinie na horrorze i szczerze mówiąc chwilami miałam ochotę wyjść. Wakacje szybko mijają chociaż po części w ogóle ich nie czuję. Wczoraj byłam z mamą na małych zakupach, ale tym razem to ona kupowała, nie ja.


Spodnie - Tally Weijl | T-shirt - NN (Karwia) | Kosmetyczka - DIY
 A tutaj przybliżony efekt mojej kosmetyczki. Musiałam pomalowac ją lakierami, ponieważ bardzo ją pobrudziłam, a niestety nie dalo się tego wyprać. Jak dla mnie efekt końcowy wyszedł całkiem ciekawie.
Zdjęcia z tego tygodnia: (Te najbardziej normalne i nadające się do publikowania gdziekolwiek)