piątek, 25 października 2013

#. 3 lata bloga!

Dopiero po szkole przypomniałam sobie, że dzisiaj mija trzy lata odkąd powstał Diamentowy Blog. Po długich przejściach i zmianach nazwa chyba od roku jest taka sama i w przyszłości nie mam zamiaru jej zmieniać. Jestem mega szczęśliwa, że go założyłam, gdyby nie to, to sama nie wiem jak spędzałabym czas na internecie. Po prostu pisanie bloga z biegiem czasu stało się częścią mojego życia. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie to fajne uczucie, kiedy mogę zobaczyć co robiłam rok temu o tej porze czytając stare posty. Nawet nie wiecie jaka jestem z siebie dumna, że udało mi się zawrzeć pierwsze współprace. Taki pierwszy, mały biznes. A hejterzy? Jest tutaj taki bardzo miły anonimek, pewnie ta sama osoba, ale jeśli myśli, że przejmuję się opinią tej osoby, to mogłabym ją śmiało wyśmiać.
 To wszystko nie działałoby bez was. Dziękuję wszystkim obserwatorom i czytelnikom, zwłaszcza tym stałym. Mam nadzieję, że będzie was więcej i jeszcze więcej.

A teraz takie krótkie podsumowanie trzech lat:
Opublikowane komentarze: 6669
Opublikowane posty: 633
Licznik odwiedzin (od połowy 2012r): 87760