środa, 30 października 2013

#. Rings&Tings and Fake Tattoos

Hej, teraz jakoś rzadziej piszę bo nie mam  czasu wejść na komputer. Mam strasznie dużo nauki, a i tak zwykle nie mam czasu wszystkiego ogarnąć. W tym i tamtym tygodniu przyszły mi trzy paczki. Na razie zobaczycie dwie, a tą trzecią w najbliższym poście.

Rings&Tings
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych rzeczy. We współpracy z tą firmą nie wybiera się tego co się chce dostać, więc może właśnie to jest najlepsze. Najbardziej przydatny jest chyba pierścionek, bransoletka też jest ciekawa, natomiast naszyjnika wiem, że nigdy do niczego nie ubiorę. Mimo wszystko firmę jak najbardziej polecam!


                                                                     BRANSOLETKA

  FakeTattoos
Jak najbardziej polecam współpracę z tą firmą, wysyłka jest prawie ekspresowa, bo idzie dosłownie może cztery dni. W najbliższych dniach mam zamiar zrobić te tatuaże na paznokciach. Dostałam też widoczny niżej tatuaż ''ust'' kiedyś na pewno go wykorzystam.