czwartek, 12 grudnia 2013

#. Jakie prezenty na Święta?

W końcu egzaminy próbne za mną! Uff... Nie uczyłam się kompletnie nic, na początku trochę się stresowałam, ale już drugiego dnia podeszłam do nich trochę bardziej na luzie. Wyniki mam niskie, ale wiem, że gdybym chociaż trochę tknęła książki to byłyby wyższe, ale trudno. W końcu prawdziwy egzamin dopiero przede mną. Ktoś z was też pisał egzaminy próbne?
Zbliżają się Święta w tym Gwiazdka! Macie już pomysły na prezenty dla najbliższych? 
Postanowiłam wamz robić mały kolaż rzeczy, które sama chciałabym dostać lub, które wy możecie komuś kupić.
1. Nowy telefon- np. Iphone 4s/5 lub Samsung Galaxy S3
2. Obudowy na Iphone. Można je kupić w wielu sklepach, są na prawdę różne i ciekawe.
3. Ubrania! Tego nigdy za wiele!
4. Nowe trampki.
5. Świeczki zapachowe
6. Ozdobny notes/Pamiętnik

A wy co chcecie dostać na Święta?