piątek, 20 grudnia 2013

#. Ostatnia Wigilia.


Wczoraj jeszcze trwały ostatnie przygotowania, strojenie sali, a dzisiaj w końcu nadeszła- nasza ostatnia wigilia klasowa. Strasznie w sumie nie mogłam się jej doczekać, bo zawsze jest inna atmosfera między nami niż na co dzień. Było trochę łez.. Wiadome jesteśmy w ostatniej klasie gimnazjum, razem ze sobą niektórzy nawet od przedszkola i na pewno nie będzie nam łatwo tak po prostu iść w inną stronę, zaczynać wszystko od początku. Na chwilę obecną nie mam pojęcia do jakiego liceum iść, na mój wymarzony profil raczej nie będę nawet startować z powodu dużej ilości osób. Nie sądzę abym się dostała. Więc gdzie iść? Na razie jednak nie zamartwiam się tym tak bardzo, są Święta! Prezenty, przerwa świąteczna, przerwa od szkoły! Zostawiam was teraz z kilkoma zdjęciami zrobionymi dzisiaj, jest ich milion, ale chyba tylko te nadają się do publikacji. Zapraszam was także jutro, na zobaczenie mnie w ubraniach, które przyszły do mnie w tym tygodniu.