niedziela, 22 grudnia 2013

#. New in EastClothes

Tak jak obiecałam w poprzednim wpisie dzisiaj dodaję zdjęcia w ubraniach, które przyszły mi w tym tyogdniu. Miałam iść na zupełnie inną sesję, ale oczywiście jak zwykle musiałam się rozchorować. Nie chciałam być chora jeszcze bardziej, więc nie wychodziłyśmy na zewnątrz.

Pierwszą paczką jest torebka i legginsy w krzyże ze sklepu EASTCLOTHES. Współpracę z tym sklepem nawiązałam dopiero jakieś dwa tygodnie temu i jest to dopiero pierwsza paczka. Zadziwiająco bardzo szybko do mnie dotarła! Myślałam, że przyjdzie dopiero po Świętach, a tutaj taka niespodzianka. Na razie mogę powiedzie tylko tyle, że produkty są świetnej jakości. Chodzi mi tutaj o torebkę jak i legginsy. Legginsy mają niezły materiał i uważam, że całkiem 
nieźle na mnie leżą. Mam nadzieję, że dostanę jeszcze więcej produktów od tej firmy.









                  sweter- Tally Weijl | legginsy- EASTCLOTHES | torebka- EASTCLOTHES