środa, 5 lutego 2014

#. Dziękuję za 100k wyświetleń!

Chciałam przygotować jakiś specjalny post na dzisiaj, ale jak tylko wróciłam ze szkoły to za moment musiałam jechać na korepetycje i dopiero teraz znalazłam czas żeby tutaj napisać. Przedwczoraj na blogu wybiło mi 100k wyświetleń! Strasznie nie mogłam się doczekać tej liczby. Kiedy zaczęłam pisać tego bloga, a bylo to sporo czasu po jego założeniu to zainspirowała mnie do tego liczba wyświetleń, która wskazywała 1000. Wtedy uważałam, że to dużo jak na bloga, na którym było może jakieś trzy posty. Wydawało mi się, że jestem Bogiem. Od tamtej pory jestem z wami aż do dziś, chociaż w sumie moje blogowanie tak na poważnie chyba zaczęło się niespełna jakiś rok temu. Mam nadzieję, że będzie was tu coraz więcej. Dziękuję za wszystko! Na dzisiaj nie mam dla was żadnych zdjęć, wstawię więc tylko jakieś, które zrobiłam ostatnio.