środa, 19 marca 2014

#. But first, LET ME TAKE A SELFIE!

Obiecałam wam już chyba kiedyś, że zrobię notkę ze zdjęciami #Selfie, tak więc słowa dotrzymuję. Nie będę się już tłumaczyć z powodu nieobecności na blogu, ale naprawdę teraz nie mam czasu. Nagrałam ostatnio vloga, powinien pojawić się na dniach, mam nadzieję. 
Największym portalem do dodawania zdjęć typu Selfie jest na pewno Instagram, jeśli macie, oczywiście mozecie mnie zaobserwować : KLIK
Poniżej kolaż ze zdjęciami, chyba najnormalniejszymi jakie potrafiłam znaleźć. Liczba zdjęć na moim telefonie wczoraj przekroczyła 1200, ale na szczęście udało mi się trochę pokasować i zostawiłam 700. Uwielbiam robić samojebki, na przerwie, w domu, gdziekolwiek jestem. Uważam, że to świetna forma zabawy i czasami o wiele lepiej wygląda niż jakieś pozowane zdjęcia. A wy macie swoje IG? Jeśli tak, podajcie w komentarzu, lub po prostu zaobserwujcie.