wtorek, 11 marca 2014

#. Nowości luty/marzec

Fajnie się czuję kiedy w chwili, gdy wyjdę ze szkoły mogę zdjąć kurtkę i wracać do domu w samej koszuli czy bluzie. Dzisiaj świeciło słońce i pogoda była jak w maju. Udało mi się wybrać z Dominiką na zdjęcia. Nie zajęło nam to nawet dużo czasu. Ostatnio wszystko strasznie się zmienia. Dosłownie wszystko. Pojawia się i znika, później znów pojawia. Niektóre sytuacje, zwłaszcza w szkole są dobijające, aż odechciało mi się do niej chodzić. W sumie nigdy nie lubiłam chodzić do szkoły. Może w przyszłym tygodniu jak mi się uda, to zrobię #Selfie z tego miesiąca, albo tygodnia, ponieważ codziennie gdzie się da robię jakieś zdjęcia. Już jakoś weszło mi to w nawyk.
Tymczasem mam dla was kilka nowości z lutego/marca. Post postanowiłam rozłożyć na dwie części, z czego drugą będziecie mogli zobaczyć pod koniec tego tygodnia.




Bluza- KLIK


Bluzka- STYLEPIT





Bluzka- STYLEPIT




Sukienka- KLIK