niedziela, 15 czerwca 2014

#. Wróciłam, chyba.

Nie było mnie tutaj sporo czasu... Mam nadzieję, że chociaż kilku z was tutaj zostało. Wszystko się zmieniło... Na początku wydawało mi się, że na gorsze, w pewnym momencie wydawało mi się, że gorzej być nie może, aż w końcu poznałam pewną osobę, dzięki której świat jest piękny. Jestem szczęśliwa, najszczęśliwsza. Nie brakuje mi niczego, chyba tylko wakacji. Jeszzce trzy dni i mogę nieoficjalnie zakończyć edukację w swojej szkole i już nigdy tam nie wracać, jestem z tego powodu strasznie zadowolona. Co do wakacji to nie mam jakichś szczególnych planów. Podjęłam swoją pierwszą pracę, chcę spędzić też jak najwięcej czasu z chłopakiem, a na odpoczynek jeszcze znajdę czas. Za tydzień czeka mnie dwudniowa wycieczka do Zakopanego, nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że będę pisać częściej,  w końcu już prawie są wakacje!