sobota, 5 lipca 2014

#. Spotkanie z moim ulubionym Youtuberem.

Po długiej przerwie w końcu zapraszam na post!
Nie wiem czy pamiętacie jak w celach na nowy rok pisałam o spotkaniu ze swoim ulubionym youtuberem. Miałam na myśli wakacje, pojechac gdzieś na weekend do Krakowa, Warszawy czy do jakiegokolwiek większego miasta, gdzie akurat by przebywał. Tak się składa, że gdzieś na początku grudnia 2013r. udało mi się go poznać. W maju zaprosiłam go jako osobe towarzyszącą na 18-nastkę mojej przyjaciółki. Myślałam w sumie, że zignoruje moją wiadomość, ale on przyjechał!
Do Rzeszowa z Warszawy dotarł dokładnie wieczorem 24 maja. Była to sobota i wtedy poszliśmy na tą imprezę. Na drugi dzień (tj. 25 maja) Nitro zrobił spotkanie z widzami z Podkarpacia. Wszystko rozpoczynało się o 18 a ludzie mieli zebrać się pod fontanną w Galerii Rzeszów. Nie miałam pojęcia, że będzie ich tak strasznie dużo! W ogóle nie miałam pojęcia, że ktoś oprócz kilku moich znajomych i naszej wtedy jeszcze skromnej grupy z widzami jp z podkarpacia jeszcze go ogląda, a tutaj tyle osób! To były niezapomniane dla mnie dwa dni. Przecież zaczynając go oglądać nie miałam pojęcia, że kiedykolwiek uda mi się z Nim porozmawiać, a co jeszcze spotkać go. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś odwiedzi Rzeszów. 
Jeśli nie znacie Nitra, to odwiedźcie jego kanał : KLIK