niedziela, 26 lipca 2015

#. Before I die I want to...

Zapewne widzieliście dużo obrazków na necie z dopiskiem ''Before I die I want to...'' Czy przeglądając je zastanawialiście się kiedyś co tak naprawdę chcielibyście zrobić przed śmiercią? Ja może nie myślałam o tym tak na poważnie, ale mam gdzieś całą listę tego.  Oto kilka przykładów, od razu uprzedzam- kolejność jest przypadkowa.

Before I die I want to...
♥Wydać mniej, a więcej zaoszczędzić
♥Robić codziennie zdjęcie, każdego dnia w roku
♥Założyć rodzinę
♥Przyjąć Jego oświadczyny
♥Mieć piątkę z polskiego
♥Wyjść za miłość mojego życia
♥Znaleźć pracę, którą pokocham
♥Mieć najlepszą przyjaciółkę na całe wieki
♥Mieć cudowny widok z mieszkania
♥Skoczyć na bungee
♥Wyjechać na wakacje do Hiszpanii
♥Odwiedzić Karwię po latach
♥Mieć idealne paznokcie
♥Zdać maturę

♥Pójść na wymarzone studia
♥Wyjechać na wakacje spontanicznie, stopem

♥Spędzić cały dzień na zakupach z najlepszą przyjaciółką
♥Kochać i być kochaną przez całe życie
♥Wysłać list w butelce

♥Zwiedzić Paryż
♥Uczestniczyć w Festiwalu Kolorów
♥Zobaczyć podwodny tunel
♥Mieć profesjonalny sprzęt fotograficzny
♥Mieć rudego kotka
♥Skończyć pisać drugą książkę
♥Być w dwóch miejscach na raz
♥Pływać z delfinem
♥Wsiąść do autobusu i pojechać gdzieś spontanicznie
♥Zwiedzić wszystkie miejsca, gdzie nagrywano ''Plotkarę''

♥Spotkać Chuck'a Bass'a 
♥Nie wymagać dużo, a być szczęśliwa z tym co mam
♥Być syrenką!
♥Uczestniczyć w wymianie międzynarodowej
♥Kupić to co chcę
♥Popłynąć ''bananem''
♥Założyć trampki na bal
♥Skończyć pisać dziennik

♥Zrozumieć
♥Nie pytać

♥Dostać list z przyjęciem do Hogwartu







  Narzutka - KLIK
Crop top - KLIK
Spodnie - Shein
Z dressgal otrzymałam jeszcze dwie rzeczy, niestety nie miałam możliwości sfotografowania ich:
Sukienka - KLIK
Eyeliner - KLIK


Zegarek - KLIK



Bluzka - KLIK
Z Romwe zamówiłam jeszcze sukienkę, niestety jest na mnie o wiele za duża i musiałam ją sprzedać, ale wygląda tak i gdybym była troszkę grubsza pewnie byłaby dobra: KLIK