niedziela, 19 lipca 2015

#. Torebki z Dresslink

Dokładnie tydzień temu zamówiłam dwie torebki i portfel z chińskiej sieciówki - DressLink. Zawsze strasznie ciekawią mnie produkty na tej stronie i równie ciekawi mnie później to jakie będą w rzeczywistości, gdy już otworzę otrzymaną paczkę. W sumie jeszcze tak szczerze się nie zawiodłam bo wcześniejsze zamówienia i błędne trafienie z rozmiarem to tylko i wyłącznie moja wina. Tym razem nie musiałam się mierzyć, ani zastanawiać. Postanowiłam zamówić dla testu dwie torebki. Już od pewnego czasu chciałam sobie kupić podobne - jedną mniejszą na miasto i nową do szkoły.Dodatkowo zamówiłam jeszcze portfel, którego kupno do końca planowałam stacjonarnie, ale pomyślałam ''czemu by nie spróbować.'' Trafiłam na bardzo tanie produkty i jak się okazało koniec końców nie zawiodłam się.

Poniższa torebka na zdjęciu jak i na żywo wydaje się być w porządku. Jest bardzo pojemna co jest chyba jej największym plusem jeśli mam ją nosić do szkoły. Niestety jest zrobiona z bardzo lichego materiału, ale myślę, że jak na torebkę za pięć dolarów i tak będzie mi chwilę służyć. Kolejnym minusem jest to, że swoim zapachem idealnie reprezentuje kraj swojego bezpośredniego pochodzenia. Tak, ma bardzo, ale to bardzo nieprzyjemny ''chiński'' zapach.


                                                                                                         KLIK
  
  Jeśli natomiast chodzi o tą mniejszą torebkę to naprawdę sądzę, że jest genialna. Nie jest ciężka, ani masywna - idealna na takie mniejsze wyjścia, gdzie potrzebujemy tylko portfela i np. telefonu. Nie mam jej nic do zarzucenia - pasek na szczęście się reguluje, dobrze się zapina, jak się zmuszę to upcham do niej o wiele rzeczy niż powinnam. Co do portfela mam troszkę mieszane uczucia. Kolor naprawdę mi się podoba, ale myślałam, że będzie bardziej masywny. W środku jest więcej miejsca na karty lub zdjęcia, jeśli chodzi o krawędzie to są tam malutkie dziury więc noszenie  ''drobnych'' nie wchodzi w grę. Na monety mamy kieszonkę z tyłu jednak jest ona naprawdę mała i płytka


                                                                                              KLIK        KLIK