niedziela, 19 lipca 2015

#.Tańsze rozwiązanie z CNDirect!

Pewnie wiele z was słyszało o chińskich sklepach typu Aliexpress. Znajdziemy tam nie tylko ubrania, ale również sporo dziwnych gadżetów oraz podróbek, które czasami wydają się być o wiele lepsze od oryginalnych rzeczy. W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić ofertę trochę mniej znanego sklepu o podobnym asortymencie jakim jest CnDirect. Obecnie czekam już na drugie zamówienie z tego sklepu, ale tym razem wybrałam trochę inną drogę. W pierwszym zamówieniu otrzymałam standardowo ubrania - sukienkę oraz t-shirt. Na jakości ubrań bardzo się zawiodłam. Sukienkę już wam pokazywałam KLIK. Leży na mnie beznadziejnie i jest zupełnie inna niż na stronie -ale o tym już pisałam. Tym razem wraz z moim chłopakiem postanowiliśmy przetestować ''chińskie gadżety''. Paczka powinna przyjść do wtorku dlatego też wkrótce wszystko wam pokażę. Bardzo zachęcam was do odwiedzenia sklepu i przeglądnięcia wszystkich rzeczy, gwarantuję, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. 

                                                                                                          KLIK        KLIK       KLIK