wtorek, 14 lipca 2015

#. Włosy

Nigdy nie byłam specjalną włosomaniaczką, ale od kiedy w marcu zrobiłam pasemka i prostowałam je dzień w dzień trochę zaczęłam dbać o to, aby nie zrobiło się z nich totalne siano. Nigdy nie zwracałam uwagi na szampon jakim myję włosy, za to testowałam już milion masek, odżywek, sprejów, bla bla i w końcu mam swoich ulubieńców.

1. Kallos, KJMN, Silk, Hair Mask (Maska do włosów suchych). Producent zapewnia, że dzięki dzięki zawartości składników odżywczych maska sprawia, że matowe i wyblakłe włosy stają się miękkie, błyszczące i elastyczne. Nie zauważyłam, aby były błyszczące, ale naprawdę już po pierwszym użyciu włosy nawet po wyprostowaniu są mięciutkie i wydają się być świeże przez cały dzień.

2. ACTIVE YOGURT MASK Odżywiająca jogurtowa maska do suchych i farbowanych włosów. 
Bogata odżywiająca maska stworzona do nawilżania i odżywiania farbowanych oraz naturalnych włosów.
Jogurtowe aminokwasy,olejki z ryżu i awokado,składniki nawilżające, witamina E oraz integrity 41 głęboko nawilżają, odżywiają zewnętrzną warstwę włosa,dodając miękkości,blasku i witalności.
To chyba tak naprawdę najcudowniejsza rzecz jaką udało mi się kiedykolwiek kupić. Nigdy wcześniej tak naprawdę o niej nie słyszałam dopiero, gdy poszłam do fryzjera zrobić pasemka i trochę skrócić moje zniszczone końcówki. Porównując ceny w internecie kupiłam ją naprawdę dosyć tanio, a jej działanie jest wręcz cudowne. Na dodatek wydaje mi się, że przyspiesza porost włosów. Polecam ją każdemu, zwłaszcza osobom, które codziennie prostują włosy.

3. Joanna, Stylling Effect, Spray podkreślający loki - jedynym pasuje, drugim nie. Moje naturalne włosy są delikatnie pofalowane. Żeby je jakoś utrwalić długo używałam tego sprayu, jednak niestety w większej ilości bardzo skleja pasma i jest to bardzo widoczne.

4. Garnier, Ultra Doux, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych 'Awokado i masło karité'
Producent obiecuje że włosy po użyciu odżywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odżywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów. 
Według mnie produkt naprawdę warty uwagi. Pięknie pachnie, starcza na naprawdę długo i jest bardzo tania.

5. Avon, Advance Techniques, Spray termoochronny do stylizacji włosów - Regeneruje zniszczone stylizacją włosy i zabezpiecza przed uszkodzeniami w kontakcie z suszarką, lokówką lub prostownicą. Ułatwia ułożenie fryzury i pomaga ujarzmić niesforne kosmyki.
Niestety poza ładnym zapachem nie zauważyłam żadnej ochrony przed czymkolwiek.