środa, 8 lipca 2015

LUCLUC.com

Hej! Dostałam możliwość współpracy ze sklepem LUCLUC.com jest to zupełnie nowy sklep internetowy, który podejmując wymianę z blogerkami promuje się wśród nastolatek z całego świata. Asortyment ogólnie jest naprawdę ciekawy i oryginalny teoretycznie niczym nie różniący się od sklepów typu: Sheinside czy Choies. Wybrałam tam naprawdę kilka ciekawych bluzek, a raczej crop topów na lato. Nie wiem dlaczego, ale teraz to głównie one królują w mojej szafie. Strasznie odzwyczaiłam się nosić zwykłe topy i od roku kupiłam ich znacznie mniej. Od dawna poluję na białe spodnie, boję się jednak je kupić, a co dopiero nosić je codziennie, ale te naprawdę mega mi się podobają przez te dziury!
                                                                                                KLIK            KLIK           KLIK

                                                                                                        KLIK               KLIK        KLIK