piątek, 3 lipca 2015

#. Poszukiwanie pracy na wakacje

Jak wiemy prawie każdy z nas chce się uniezależnić trochę od rodziców chociaż na wakacje i szuka jakiejkolwiek, możliwej dorywczej pracy na te dwa miesiące. Popularne są zbiory owoców, roznoszenie ulotek jak i różne firmy CallCenter. Pracownik na stanowisku CallCenter może być ankieterem, doradcą klienta. Jest to kilka godzin siedzenia przed monitorem komputera ze słuchawkami na uszach i komunikowanie się z ludźmi.

Tym postem chcę was trochę ostrzec przed firmą ''Tele promo'' z którą miałam styczność przez miesiąc ostatnich wakacji. Praca zapowiadała się naprawdę świetnie, ale w rezultacie firma zbankrutowała, zwinęła się, a większość ludzi nie zobaczyło nigdy na oczach swojej wypłaty. Na szczęście ja dostałam całą sumę i byłam bardzo zadowolona, że mimo, iż padłam ofiarą oszustwa jakoś z tego wybrnęłam. Nie wiem, może źle się wypowiadam, możliwe że tylko u mnie w mieście tak było, ale naprawdę osobiście nie chcę mieć już żadnej styczności z tą firmą. A jeśli macie ją w mieście i macie zamiar tam pracować naprawdę uważajcie co robicie i co podpisujecie.

Na koniec mam dla was torebki ze sklepu Dresslink, które mam zamiar wkrótce zamówić:

                                                                                                      KLIK    KLIK   KLIK   KLIK