wtorek, 25 sierpnia 2015

#. Nowa paczka z Dressgal!

Hej, jakiś czas temu dostałam kolejną paczkę ze sklepu DRESSGAL. Mało kiedy jestem zawiedziona produktami z tej firmy, ale to zamówienie było nie do końca udane. Jeśli chodzi o bluzę to bardzo mi się podoba, mogę powiedzieć, że zamówiłam ją ''w ciemno'' ponieważ nie miała podanych jakichkolwiek wymiarów. Obawiałam się, że będzie na mnie za mała, ale jest idealna. Jak na ''chińską'' bluzę materiał nie jest tragiczny, jest miły w dotyku, a co będzie po pierwszym praniu - to się okaże. Jedynym chyba jej minusem jest to, że przyszła z jakimiś dziwnymi plamkami na rękawach. Nie miałam więc możliwości ubrania jej do zdjęcia. Drugą rzeczą jest kosmetyczka i jest naprawdę cudowna. Szkoda tylko, że nie było możliwości zamówienia czarnego koloru, ale brąz też pasuje do wielu rzeczy. Jest bardzo pojemna, mamy miejsca na pędzle, a na dodatek w środku mamy niewielkie, w sam raz lusterko!


Bluza - KLIK
Buty - KLIK

Jeśli chodzi o buty na zdjęciu wyżej to jest to totalna katastrofa. Zamówiłam je w sumie dla testu, aby przekonać się czy jakiekolwiek obuwie z takich stron nadają się do użytkowania. Czy zdjęcie oddaje to jak bardzo są ohydne? Bo raczej nie sądzę. Nie wiem, naprawdę nie wiem jak ktokolwiek może to kupować, a jeszcze bardziej w tym chodzić. Podane wymiary na stronie są zupełnie inne niż w rzeczywistości, podeszwa jest sztywna, nie zgina się. Czułam się jak w płetwach. Takim butom mówię od razu trzy razy nie. Żałuję tylko, że wykorzystałam na nie budżet w sklepie



Kosmetyczka - KLIK

Zobaczcie jeszcze jaki cudowny strój dostałam ze strony Romwe. Jest to już moja druga podróbka ''Triangl'a'' i muszę przyznać, że jakość tego stroju jest o wiele lepsza niż tego z Dresslink


Bikini - KLIK