piątek, 21 sierpnia 2015

#. Shein

Hej, dzisiaj chcę wam pokazać jeszcze dwie rzeczy, które dostałam ze sklepu Shein. Jest to piankowa spódnica i jeansy z wysokim stanem. Ostatnia paczka bardzo przekonała mnie do spodni więc postanowiłam zamówić jeszcze jedne. Nie zawiodłam się. Są cudowne, idealne. Po prostu stworzone dla mnie. Jest tylko jeden problem. Są bardzo ciasne w nogach. W biodrach, na długość są cudowne, ale ten dół. Nie mam pojęcia co robić - gimnastykuję się na wszelkie sposoby, a zakładając je nadal czuje się jakby ktoś unieruchamiał moje ciało od pasa w dół. Myślę, że po prostu je założę i gdzieś pójdę, może wtedy jakoś się uda. Spódniczka natomiast jest niestety za krótka, a nie dam rady nosić jej wyżej, jest wykonana z elastycznego, piankowego materiału i dopasowuje się do figury.






top - dresslink
spódniczka - KLIK




ramoneska - shein
top - top shop
spodnie - KLIK