wtorek, 4 sierpnia 2015

#. Większa połowa wakacji za nami!

Cały miesiąc zleciał mi w mgnieniu oka. Wszyscy gdzieś wyjechali, a ja siedzę w domu i nic nie robię oprócz spania do dwunastej. Tak wiem, że nie jest to najlepsze i dla zdrowia i dla czasu, ale zawsze większość wakacji można powiedzieć, że spędzam śpiąc. Podsumowując też wahania pogody - bardziej wolałam chłodniejsze dni. Teraz jest tak gorąco, że w sumie nie chce mi się nawet wyjść przed dom. Całymi dniami czekam z niecierpliwością na wszystkie paczki i śledzę gdzie są już z samego rana. Tak mijają mi wakacje - spanie, śledzenie paczek, spanie. Bynajmniej zeszły tydzień, gdzie wszyscy są na wyjazdach i nie mam się nawet z kim spotkać.





Zobaczcie jeszcze co nowego, klasycznego z kolekcji ''Back to school'' przygotował internetowy sklep Choies

KLIK       KLIK       KLIK       KLIK