czwartek, 10 września 2015

#. CnDirect

Hej! Drugi tydzień szkoły zdecydowanie męczy mnie jeszcze bardziej, nie mam czasu na nic, cały czas chce mi się spać, a lekcje są nudne. Same rozszerzenia. Język polski, historia, angielski. I tak codziennie. W kółko. Przyjeżdżam do domu jest praktycznie szesnasta, a ja czasami czuję się jakby ktoś zdarł mnie z łóżka nad ranem, tak bardzo jestem zmęczona. Na szczęście jutro jest już piątek i mam nadzieję miło spędzić te trzy dni wolności od szkoły. Strasznie tęsknię za wakacjami, najbardziej chyba za późnym wstawaniem, dużo bym dała żeby cofnąć czas i mieć chociaż tydzień. 

Razem z moim chłopakiem ostatnio testujemy produkty elektroniczne z CNDirect. Chociaż ceny nie są zabójcze, jakość produktów jest naprawdę dobra. Dziewczyny, czasami warto zamiast tandetnych ubrań zamówić coś co nacieszy nie was, a raczej męskie oko.