sobota, 12 września 2015

#. Mój jest ten kawałek podłogi!

Już od dłuższego czasu planuję dodanie tego wpisu. Będzie to coś typu ''Room tour'' jednak w formie zdjęć. Pokój był częściowo remontowany w lipcu, zostały jeszcze stare meble, jedna póki co nie będę ich wymieniać. Wcześniej miałam dwa odcienie ścian - pudrowy róż i taki cukierkowy. Teraz mając 17 lat dominującymi barwami w pokoju są: biały, szary i fioletowy. Myślę, że jest to idealne połączenie kolorów, idealne dla mnie. Staram się aby wszystko do siebie pasowało, jednak wiadomo, ze nigdy tak nie będzie. 
Fotel, stolik i łóżko kupiłam w Abrze, natomiast jeśli chodzi o wieszak na ubrania i stelaż na buty to zrobił mi to tata.






Zbliża się okres półmetkowy, a małych czarnych w szafie nigdy za wiele. Sama poszukuję idealnej kreacji i raczej chciałabym kupić ją jak najtaniej, zobaczcie co możecie kupić na Wholesalebuying

KLIK     KLIK    KLIK   KLIK