piątek, 18 września 2015

#. Półmetkowe propozycje!

Hej! Niedługo rozpoczyna się sezon półmetków, później studniówek i sylwestrów. Ogólnie są to chyba okazje, na które każda z nas musi mieć idealną kreację. Powtarzam - idealną. Pod koniec października mam półmetek, zdecydowałam, że zamówię coś przez internet, ponieważ jeśli kupiłabym w jakiejś sieciówce to na pewno znalazłby się ktoś kto miałby identyczną. Oczywiście zamawiając na takich stronach zaoszczędzimy też trochę pieniędzy.
Wszystkie sukienki pokazane przeze mnie będą czerwone, nie wiem dlaczego, ale to jest mój kolor przewodni!

Bardzo polecam tą stronę! Asortyment jest oryginalny i nie wiem czy kiedyś byłam zawiedziona z zakupów. Otwierając paczkę otrzymacie śliczną, dobrej jakości sukienkę!


KLIK       KLIK      KLIK      KLIK     KLIK




KLIK     KLIK   KLIK




KLIK    KLIK    KLIK   KLIK