środa, 23 września 2015

#. Rzeczy godne polecenia/ CNDirect

Hej, myślę, że ten post będzie dosyć przydatny dla fanów sklepów internetowych. Jak wiecie jest milion stron typu: Dresslink, Dressgal, Wholesalebuying, CnDirect. Z każdą tych firm miałam okazję współpracować lub współpracuję nadal. Wszędzie jest wręcz identyczny asortyment. Czy uważam, że jest to złe? I tak i nie. Tak, ponieważ przeglądając wszystkie rzeczy, zwłaszcza ubrania po dłuższym czasie nie znajdziemy nic nowego. Nie, dlatego, że osobiście mając tam współprace i możliwość wyboru rzeczy całkowicie za darmo mogę wybrać sobie o wiele więcej wszystkiego dzieląc to wszystko na trzy sklepy. Jeśli myślicie, że kupując tam taniej zyskacie na jakości to jesteście w ogromnym błędzie. Zamawiałam tam kiedyś sukienkę - na zdjęciu idealna, śliczna, w sam raz na półmetek. Jak do mnie dotarła sama zastanawiałam się jak mogłam coś takiego zamówić... Była totalnie beznadziejna. 

Nie zamawiajcie tam ubrań. Czekajcie na wyprzedaże, cokolwiek, tylko nie wywalajcie pieniędzy w błoto.
Ale jak zawsze są wyjątki. I właśnie te kilka wyjątków chcę wam pokazać w dzisiejszym poście. 

1. Rozkloszowane spódniczki - to chyba wieczny produkt utrzymujący się w kategorii ''HOT'' - nic dziwnego. Możemy je dorwać nawet za dwa dolary z kawałkiem, a jakość jest naprawdę super. Mam prawie wszystkie kolory i nigdzie indziej nie widziałam takich tanich. Jeśli chcecie kupić taką spódniczkę to tylko na takich stronach! KLIK

2. Cienkie, letnie narzutki - są takie jakie mają być czyli lekkie, zwiewne idealne na upalne wieczory KLIK

3. Zwykłe t-shirty - na początku bardzo bałam się zamawiać koszulki, obawiałam się jakości, tego, że przyjdzie mi jakaś polyestrowa szmatka. Byłam bardzo zaskoczona, ponieważ niektóre są bardzo tanie, a jakość jest bardzo dobra KLIK

4. Flanelowe koszule - jestem wielką miłośniczką koszul tak samo jak rozkloszowanych spódnic. W swojej szafie mam już czarno- czerwoną i biało - czerwoną obydwie są świetne, gdybym mogła nosiłabym je codziennie KLIK