wtorek, 15 grudnia 2015

#. Propozycje sukienek na sylwestra

Hej! Dzisiaj mam dla was dwie propozycje sukienek na imprezę sylwestrową. Moim zdaniem nigdy nie wiadomo czy wybierzemy się na jakiś bal czy na zwyczajną domówkę więc powinniśmy mieć w szafie coś co nada się na każdą okazję. 

Jeżeli chodzi o bardziej balową wersję, uważam, że idealnie nada się do tego sukienka, którą ostatnio dotarła do mnie. Wiadomo, że sukienka nie wygląda jak na zdjęciu. Na początku kiedy ją otworzyłam byłam bardzo rozczarowana, bo okazała się zupełnie inna, jednak kiedy ją ubrałam, troszkę wyprasowałam i doprowadziłam do porządku stwierdziłam, że bardzo mi się podoba. Najbardziej nie podoba mi się góra, możecie zobaczyć w linku na dole jak wygląda. Myślałam, że będzie to bardzo sztywny, brokatowy materiał, a otrzymałam lichy materiał z cekinami. No cóż, szkoda, ale myślę, że cokolwiek da się z tym zrobić. Wiem, ze nigdy nigdzie w niej nie pójdę, ale chyba żałowałabym do końca życia jeśli bym jej nie zamówiła.




Pewnie większość z was i tak wybierze coś w stylu domówki. Na tą okazję zamówiłam idealną, nawet nie tylko na tą okazję sukienkę z SHEIN. Niestety na mnie jest troszkę za szeroka i za długa. Jest dobrze wykonana, materiał - elastyczny dobrze wtapia się w nasze ciało idealnie podkreślając figurę. Chciałam ją jakoś przerobić, ale bardzo podoba mi się wcięcie z przodu, a jakbym się go pozbyła, byłaby niestety za krótka.