czwartek, 11 sierpnia 2011

Zakupy ^^

Dzisiaj rano znowu się nie wyspałam. Wstałam o dziewiątej po czym zaraz pojechałam do Rzeszowa po brakujące mi książki. Sprzedałam także książki do niemieckiego Z ubiegłego roku i jestem zawiedziona małą sumą jaką za nie dostałam. 
Później łaziłam po galerii Graffice i pobliskich sklepach. Kupiłam sobie trampki, które odrazu gdy weszłam do sklepu mi się spodobały. Są dżinsowe i pasują chyba do wszystkiego, zresztą sami zobaczcie :



Później kupiłam sobie spodnie. Chciałam podobne takie jak są z tą kokardą, tylko dżinsowe, ale nigdzie nie było można takich spotkać. Jednak przez moje ślepe szczeście znalazłam takie idealne dżinsowe z paskiem, jasny kolor tylko o trzy rozmiary za duże.  Więc ich nie kupiłam.  Szłam dalej i zobaczyłam inne, odrazu mi się spodobały. 
Na tych zdjęciach nie widać jakie są naprawdę. Bo w rzeczywistości są inne. Gdy przyszło mi za nie płacić prawie oczy wyszły mi z orbit - 75 zł ! No, ale dobra, narazie odpuszczę sobie zbieranie na Czerwone Conversy, dzisiaj je widziałam, nawet miałam je na nogach, ale szczerze mówiąc nie różnią się prawie niczym od normalnych trampek tylko znaczkiem ...

_____________________________________________