niedziela, 9 października 2011

Gdy miałam 6 lat, nigdy w życiu bym się w Tobie nie zakochała. Nie zakochałabym się w facecie, który przeklina, pije, pali, nosi szerokie ubrania i ma wyjebane na ludzi i szkołę. Ale nie mam sześciu lat i kocham Cię. Kocham zajebiście mocno.

- Jak wygląda szczeście ?
- Moje ma ponad 170 cm wzrostu i brązowe oczy

Szkoda, że dzisiaj kończy się weekend. Wczoraj można była spać ile się chciało. chciałabym już jakąś przerwę świąteczną czy coś. Jutro do szkoły. Na szczęście mamy na 8.45, ale ja i tak zawsze przychodzę na 8.00 Zawsze przez tą godzinę mogę pogadać z M i D, często piszemy wiersze, rapy. Ostatnio przerabiałyśmy Zaćmienie, na bardzo zbocznoy. Już jak wam wspominałam zaczełam czytać. Jestem już w większej połowie, jak skończę zacznę czytać `Szeptem` są dwa tomy, wydają się być na serio ciekawe, pożyczyłm je w bibliotece w innej szkole. 
Poszukuję osoby, która zrobiłaby mi nagłówek !
Jeżeli potrafisz robić nagłówki i masz czas to skontaktuj się ze mną : mpatrycja118@gmail.com Bardzo pilne :)
W przyszłym tygodniu zrobię sobie uwielbiane przez Jessicę Muffinki <3. Postaram się namówić ją na małą pomoc. 


    
Morze <3. Strasznie tęsknie za obozem. Wydaje mi się, że w przyszłym roku będzie jeszcze lepiej bo jedzie ze mną A ;* i byc może S i M ;*