sobota, 22 października 2011

Nie lubię tych wieczorów, gdy skulam się pod kołdrą na łóżku, przytulam do poduszki i usiłuję opanować myśli, które rozpierdalają mi głowę.

Wręcz takich nienawidzę, a zdarzają się codziennie.
W końcu mamy weekend <3 Tylko, że dzisiaj sobota, wieczorem znowu muszę iść...
Chcę wam polecić bloga, który robi nagłówki, w komentarzu złożyłam zamówienie, może będę miała taki czaderski <3 http://fasionismylife.blogspot.com można pisac o nagłowek ^^
Strasznie nie mogę się doczekać 3 marca, to nie tylko data moich urodzin, ale wypada w sobotę i robię małą imprezę na jakieś 12 osób. 
W tym tygodniu miałam jeszcze taką straszną nadzieję, jednak po przeczytaniu tego co wysłała mi M, z wrażenia poparzyłam się herbatą... Znowu wszystko na nic, wszystko znów się spieprzylo.
Zaczynam pisać coraz więcej rapowanych tekstów ^^. Napisałam już dla A i S o nich i o ich chłopakach, niektóre momenty są zabawne inne zboczone, takie trochę. W kolejce także ustawiła się M, której całą historię znam , więc nie będzie mi musiała nic opowiadać. Ale z tego wszystkiego to M ma najgorzej, bo gdybym ja miała tak samo jak ona to chyba bym nie wytrzymała psychicznie, na serio nie miogłabym tego wytrzymać. Współczucia : (.
Chciałabym nagrac jakoś te wszystkie piosenki, które napisałam. Nie są obraźliwe, przynajmniej niektóre, bo mam epopeję o kimś na 12 stron z zeszytu, melodię wzięłabym od np. Tłoku, albo Kamy, oni mają takie fajne, dołujące. Nagralabym to wszystko przez np. Audacity tylko nie wiem jak to zmiskować, żeby nie było słychać tak, tak niewyraźnie jak się nieraz gada z kimś na skajpaju czy gdzieś tam.
Ciekawe czy by mi się udało.
Mam pytanie, o czym chcielibyście przeczytać w najbliższcych postach albo co chcielibyście aby tutaj się znajdowało ? Odpowiedzcie w komentarzach ;)



W weekend postaram się opracować taką samą kopertę. Mam identyczną, tylko muszę ją jakoś ozdobić. Mam wszystko od niego, chusteczki, nawet słonecznik, wszystko zachowałam. Piosenki, rysunki, wszystko ! 
Schowam to na pamiątkę. Albo zakopię gdzieś w pobliżu w pudełku, najlepiej na wyspie !