sobota, 22 października 2011

Pamiętasz mnie jeszcze ? Kiedyś lubiliśmy ze sobą gadać i wydawało mi się, że znaczę dla ciebie coś więcej.

   Uff.. W końcu wieczór ! Dla mnie tak na serio i bez stresu weekend rozpoczyna się dopiero teraz. Właśnie skończyłam malowac paznokcie, na zajerzasty niebieski, nie wiem jak wytłumaczyć tą barwę, ale jest poprostu świetna. Pamiętam, kupiłam ten lakiej z Jessicą jeszcze przed wakacjami, ona ma identyczny, ale coś tam się w nim zepsuło czy jakoś tak i kupowała nowy, trochę inny.
   Chciałam zmienić jakoś tematykę bloga, ale w komentarzach kilka osób napisało, że lubi czytać o moim życiu, nie wiedziałam, że coś co z dnia na dzień coraz bardziej się jebie może kogoś interesować, ale skoro tak to ok, nie mam nic przeciwko.
A może chcielibyście nie tylko to, ale moje rapowane wiersze ? W szkole pisze je kilka razy dziennie więc jak będę miala coś to jak byście chcieli to mogę dodawać, napiszcie w komentarzach.

A czy widzicie ten cudny nagłówek ? W poprzednim poście napisałam link do tej dziewczyny co robi nagłówki, jest dokłądnie taki jaki sobie wyobrażałam. Dziękuje <3
Mogę pisać trochę z błędami bo schną mi paznokcie.
Uwielbiam piosenki Kawu, Julii, Tłoku, Kamy.
Moja ulubiona :