niedziela, 23 października 2011

Przychodzi chwila , kiedy klękasz z bezsilności . zwyczajnie się poddajesz , tracąc wszelką wiarę na lepsze jutro . wiedząc, że zgotowałeś sobie piekło na swoje osobiste życzenie . że tak naprawdę każdy z Twoich problemów jest z Twojej osobistej winy . zaczynasz nienawidzić samego siebie za to , kim jesteś . za to ile popełniłeś błędów . nie potrafisz sobie wybaczyć , że nie jesteś w stanie cofnąć czasu .

   Witajcie,
Narazie nie napisałam żadnego tekstu, pomyślę nad nim jutro w szkole. Jutro do szkoły... -.-
A 31 października woolne ! 


,, Nigdy nie zastanawiałam się na tym jak umrę, ale umrzeć za kogoś kogo się kocha było by chyba najlepszym rozwiązaniem ze wszystkich innych.. ,,



Powyżej macie krótkie zdanie, prawie identyczne jest w Zmierzchu, ale jest to także ostatnie ze zdać mojego opowiadania, które napisałam rok temu, a znalazłam wczoraj podczas opracowywania koperty, o czym pisałam wcześniej.


Założyłam sobie konto na loveit.pl co możecie zobaczyć w pasku po prawej stronie. Niestety nie mogę jeszcze dodawać obrazków, ponieważ korzystam z Opery, a trzeba takie coś zainstalowac i to nie funkcjonuje w tej przeglądarce.
Jutro mam najgłupszy dzień w tygodniu, a raczej najgłupsze lekcje : Chemia, Biologia :< I to dwa głupie przedmioty w jednym dniu... W sumie nie jest tak źle bo w czwartek i piątek to już jest większy luz.
Zaczęłam dzisiaj rysować rysunek Koszykarza w górze trzymającego piłkę, która wpada do kosza :D Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć zobaczycie w najbliższym czasie. Jutro na 8.45 <3
Nudzi mi się i w najbliższych dniach będzie tak przez cały czas. Mam zamiar napisać jakieś, fajne, króciutkie opowiadanie, któe opublikuję w jednej notce, i które nie będzie pokazywane, ani publikwoane nigdzie indziej, no może zobaczy je tylko kilka osób.
Będzie ono oczywiście o miiiłości ...
A na początku będzie specjalna do tego piosenka, żeby stworzyć, no taki nastrój, żebyście ją na początku włączyli, a dopiero później zaczęli czytać.
Myślę, że to pojawi się na blogu najpóźniej w środę, bo znając moją nudę na lekcjach szybko to napiszę . ; )