wtorek, 25 października 2011

Szkoła uczuć + rocznica

Hejjo. 
Właśnie popijam drugą szklankę herbaty i oglądam Szkołę Uczuć.  Słyszałam kiedyś o nim, ale nie znałam jego fabuły, dopiero w poniedziałek M mi wszystko opowiedziała ! Swietny ! Jeszcze ni skończyłam go oglądać, ale jest cudowny, nie oglądałam nigdy takiego filmu. 
Jutro znowu mamy na 8.45 bo nie mamy matematyki <3 W poniedziałek rano słuchałyśmy, z M, D i D Słoń - Love Forever :





Boże, ta piosenka jest jednym słowem straszna, ale drugim słowem mi się podoba, ale się jej boję ! Wtedy jak to słuchałyśmy to było takie napięcie, taka cisza...
Jutro pewnie rano będę kończyć bransoletkę z muliny dla M, w kolorach - czerwony, żółty i zielony ;)
Dzisiaj jest rocznica prowadzenia bloga ! Yey, zupełnie o tym zapomniałam , przez to wszytsko co się teraz dzieje, a więc, mamy barzo dużo komentarzy i to co chciałam, ponad 30.000 wejść ! dziękuje bardzo wszystkim obserwatorom i czytelnikom, dziękuje wszytskim znajomym, któzy czytają bloga, a w szczególności A i M <3
Chciałabym jeszcze kogoś pozdrowić, wiem, że ten ktoś nie wie nawet o istnieniu bloga, ale o moim istnieniu niestety wie... 


Cytaty z eskzoły uczuć, jakie znalazłam :


nasza miłość jest jak wiatr nie widze jej aleja czuje

"Miłość jest zawsze czuła i cierpliwa.|Nigdy nie zazdrości.
Miłość nigdy się nie przechwala i|nie jest zarozumiała.
Nigdy nie jest nieuprzejma i samolubna.
Nie obraża się i|nie jest zawzięta.

Nigdy nie pozwól,aby strach wyeliminował Cię z dalszej gry.."

W życiu nie ma przypadków"

"Jamie uratowala mi życie, wszystkiego mnie nauczyła,
jak żyć, mieć nadzieje, pokonywać przeciwności losu.
Zawsze będę za nią tęsknił ...
Nasza miłość jest jak wiatr, nie widzę jej ale czuje... "; )

szkoda ze nie doświadczyła cudu...
- doświadczyla
-?
- Ty nim byłes!

- "Obiecaj ,że sie we mnie nie zakochasz"
- "Nie wiem co spijam ,ale jeśli to miłość - nalej mi jeszcze"
- "Jeśli Ci powiem bede musiała Cie zabić!"
- "przypadki nie istnieją"

"Bóg miał większy plan wobec mnie... dał mi Ciebie abyś mógł mnie przez to przeprowadzić..."
nie jestem pewna... ale mniej więcej tak to powiedziała



,, To nie koniec mojej drogi. Może Bóg zesłał mi cię, abyś pomógł mi pogodzić się ze śmiercią,, ?




Najsmutniejszy film jaki oglądalam ! :( Oprócz Tytanica, jest nawet książka napisana przez Nicholasa Sparksa-  Jesienna miłość. Jutro idę z dziewczynami do biblioteki w pobliskiej szkole, ale nie w naszej, więc jak będzie to sobie ją pożyczę :)







A teraz bransoletki z muliny.
Zastanawiam się jak wpieprzyć tą pacyfkę, ale nie mogę jej pokazywac naszej bibliotekarce, bo jak dziś zobaczyła ją u mnie na szyi to coś takiego do mnie :
- Dziecko ! Ty jesteś katoliczką ! Co ty nosisz ? Ty jakaś opętana jesteś?
yyy Lol ?
Ale ta pacyfka tak fajnie wyglądałaby w bransoletce z muliny^^




Tylko mi chodzi o to, żeby pacyfka była w bransoletce muliny, a nie osobno.
Mam nową inspirację, ten film, napisze posobne opowiadanie ! <3

Do jutra , wkleję prolog , jak napiszę rano <3<3