czwartek, 20 października 2011

Pamiętam Twój uśmiech jest jak słońce które świeci Jesteś moim snem który z powiek nie uleci Warto o to walczyć mieć nadzieje na lepsze Mojego uczucia nie wyrażą słodkie wiersze Przemijają dni życie biegnie swoim torem Potrafiłeś szarość życia zabarwić kolorem

   Temat to kilka wersów z piosenki Lales - pamiętam o tobie. Uwielbiam tą piosenkę. Pasowanie znowu zostało przesunięte. Tym razem aż na drugi tydzien listopada. Jak tak dalej będzie przekładane to w końcu będzie w jakimś kwietniu -,-
   Nie pisałam wczoraj notki przez cały dzień, przepraszam. Byłam zajęta pisaniem na gg i radiem. Jestem reporterką od wiadomości szkolnych. Otstanio w mojej budzie bardzo dużo się wydarzyło, a za wszystkim stoi moja klasa, a raczej chłopaki. Zamykają sprzątaczki w kajutach, konserwatora tak samo, albo budują sobie domki, jak to powiedział jeden kolega : To takie przejście jak w dżungli. Haha, teraz jesteśmy głównym tematem w szkole codziennie jest jakaś akcja, tak samo jak dzisiaj. na 23 osoby w klasie było 11 pał ze sprawdzianu... Ale matma jest trudna ! Ja mam korepetycje...
   Dzisiaj idę do kościola na różaniec bo mówię do mikrofonu z koleżankami :D
A i strasznie się nie cierpliwię wiadomości od M wieczorem. M noralnie zaraz mnie coś trafi, wytrzymałam już całą noc i ten dzień prawie :D